Általános Szerződési Feltételek
HTTPS://SKILL360.HU
Név: |
Webuni Kft. (Webuni vagy Szolgáltató) |
Székhely: |
6000 Kecskemét, Magyar u. 2. |
Kapcsolattartásra használt postai elérhetőség: |
1115. Budapest, Thallóczy Lajos utca 27. |
Cégjegyzékszám: |
Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága: Cg.03-09-132232 |
Adószám: |
25081512-2-03 |
Honlap: |
https://skill360.hu |
Elektronikus kapcsolattartásra használt e-mail cím: |
info@skill360.com |
Telefonszám: |
+36 30 3674715 |
Adatvédelmi felelős neve: |
Bodor Ádám |
Adatvédelmi felelős elérhetősége: |
bodor.adam@webuni.hu |
EZZEL FOGLALKOZIK A SKILL360 PLATFORM
Ez a honlap cégeknek szól, akik a munkavállalóik számára képzéseket vásárolhatnak. Valamennyi képzésünk elérhető önállóan a https://webuni.hu honlapon is. Az ezen a honlapon elérhető képzések jellemzően nem tartoznak a felnőttképzési törvény hatálya alá. Amennyiben érdekli egy képzés a "Céges ajánlatot kérek" fülre szükséges rákattintania. A felületen kapcsolati adatait adja meg az adatkezelő Szolgáltató számára, aki az érdeklődővel a kapcsolatot felveszi és a honlapon elérhető képzések igénybevételének feltételeiről a felek megállapodnak. A képzéseket megvásárló vállalkozás a Szolgáltató számára a hallgatók nevét és e-mail címét megadja, akikkel a Szolgáltató a kapcsolatot felveszi és hozzáadja őket a rendszerhez (azaz a Szolgáltató végzi el az érintettek regisztrációját). A hallgatók ezt követően a képzéseken díjfizetés nélkül részt vehetnek.
Mivel a szolgáltatás kapcsolódik a https://webuni.hu honlapon keresztül elérhető szolgáltatáshoz, így figyelmébe ajánljuk az ott elérhető Általános Szerződési Feltételeket, illetve adatkezelési tájékoztatót is.
A honlap működéséhez igénybe vett tárhelyszolgáltató Elkertv.4.§ (h) bekezdése szerinti adatai a következők:
Cégnév: |
DIGAMMA.hu Kft. |
Székhely: |
6100 Kiskunfélegyháza, Béla király u. 4. |
Cégjegyzékszám: |
Cg.03-09-117332 |
Kapcsolati adatok: |
digamma@digamma.hu |
A honlapon külön adatkezelési tájékoztató érhető el, melyet feltétlenül olvasson el. Kérdése esetén keresse adatvédelmi felelősünket a fenti elérhetőségen.
ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a SKILL360 honlap használatához, az azon keresztül nyújtott szolgáltatásokhoz kapcsolódó szerződéses feltételeket tartalmazza, mely minden felhasználóra nézve kötelező. A szolgáltatáshoz kapcsolódóan az alábbi alapfogalmak ismerete szükséges:
Fogalom |
Jelentése |
Szolgáltatás |
A Szolgáltató által a https://skill360.hu honlapon működtetett online platformon keresztül igénybe vehető képzések, kapcsolódó funkciók, elérhető tartalom. |
Szolgáltató |
Webuni Kft. |
Felhasználó |
Az a személy (munkavállaló hallgató), aki a Szolgáltató online platformon keresztül nyújtott szolgáltatásait igénybe veszi. Felhasználónak minősül továbbá a leendő oktató is, aki a Szolgáltatót ajánlatával megkeresi. |
Munkáltató |
Az oktatást a munkavállalói számára megvásárló vállalkozás, azaz munkáltató. |
Fogyasztó |
Természetes személy szerződő fél, aki tekintetében a hatályos (fogyasztóvédelmi) jogszabályok többletjogokat biztosítanak. A jogi személy vagy annak képviselője, továbbá az egyéni vállalkozó szerződő fél nem minősülnek fogyasztónak. |
Általános Szerződési Feltételek |
Azon, a Szolgáltató által a Ptk. 6:77.§-ában meghatározottak szerint előzetesen meghatározott szerződéses feltételek, melyek alapján sor kerül a Szolgáltató szolgáltatásainak nyújtására. |
Elker tv. |
Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII.tv. |
Ptk. |
A polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V.tv. |
GDPR |
A 2016/679. számú Általános Adatvédelmi Rendelet |
Felnőttképzési tv. és Vhr. |
A felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII.tv. és az annak végrehajtására kiadott 11/2020. (II.7.) korm.r. |
A Szolgáltató által létrehozott online felületen, honlapon található tartalmak egy része, különösen, de nem kizárólagosan a Szolgáltató által biztosított szoftverek, technológia, a felületen kialakított design elemek, szöveges elemek, grafikák, logók, linkek, animációk, videók, illusztrációk, hangfájlok, képek, stb. a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezik és a szerzői jogi védelem alatt állnak. A tananyagok az oktatók szellemi tulajdonát képezik.
A szolgáltatások igénybe vételével az Elkertv. 5.§-a, illetve a Ptk. 6:82.§-a alapján a Szolgáltató és a Felhasználó között (távollévők között) elektronikus úton határozatlan időre szóló szerződés jön létre a jelen ÁSZF-ben meghatározott tartalommal. A szerződéskötés nyelve a magyar nyelv. A szerződés létrejöttét a Szolgáltató haladéktalanul visszaigazolja.
A Szolgáltató az ÁSZF rendelkezéseit egyoldalúan módosíthatja, erről azonban köteles megfelelően tájékoztatni a Felhasználókat. Az értesítésre e-mailben, hírlevélben vagy az értesítések felületen kerülhet sor.
A Szolgáltató általános tájékoztatási kötelezettségei az Elkertv. és a Ptk. alapján:
A szerződéskötés technikai lépései |
A szerződés az általános szerződési feltételek elfogadására kattintással jön létre. Ekkor a rendszer a szerződés létrejöttét visszaigazolja. |
A szerződés írásba foglaltnak minősül-e |
Nem minősül írásba foglaltnak. |
A szerződés rögzítésre kerül-e és utóbb hozzáférhető lesz-e |
A szerződés az informatikai rendszerben rögzítésre kerül. Az ÁSZF-et kérésre a Szolgáltató megküldi a Felhasználó által is megjelölt kapcsolati címre, illetve az PDF formátumban a honlapról bármikor letölthető. A GDPR 15. cikke alapján a személyes adatairól a Felhasználó bármikor másolatot is kérhet. |
Azok az eszközök, amelyek az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák azonosítását és kijavítását a szerződési jognyilatkozat megtételét megelőzően biztosítják |
A rögzítést megelőzően a rögzítendő személyes adatokat a felület mutatja. Az adatok forrása az adatközlő személy maga. Az érintett bármikor élhet a GDPR 15. cikkében nevesített hozzáférési jogával, továbbá bármikor tájékoztatást kérhet a Szolgáltató által kezelt személyes adatokról. A Szolgáltató a pontatlan adatot helyesbíteni köteles. |
A szerződés nyelve |
Magyar |
Tevékenységre vonatkozó magatartáskódex |
Nincsen |
Az alábbiakban az egyes felhasználói csoportokkal kapcsolatos szerződéses rendelkezéseket mutatjuk be:
HALLGATÓKRA VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK
Miután a munkáltató a munkavállalók képzése céljából a honlapon elérhető képzésekhez történő munkavállalói hozzáférést megvásárolta a Szolgáltató a hallgatókat a rendszerében regisztrálja. Ezt követően a hallgatók (munkavállalók) a honlapon elérhető képzésekhez díjmentesen hozzáférnek. A képzésen való részvételen keresztül a hallgató és a Szolgáltató között szerződés jön létre, mely az ÁSZF elfogadásával jön létre. Az ÁSZF elfogadása fizetési kötelezettséggel nem jár, mivel a képzést a munkáltató vásárolta meg a munkavállaló számára.
A felhasználói fiók a hallgatóé, azt másnak átengedni (akár a felhasználónév, jelszó megadásával) nem lehet. A hallgatót azonnali értesítési kötelezettség terheli a Szolgáltató felé, ha ismeretlen személy hozzáférését érzékeli, és köteles minden biztonsági lépés megtételére. Ezen kötelezettségeknek az elmulasztásából eredő kárért felelősséget nem vállal a Szolgáltató.
A tananyagok oktatók szellemi termékei. A hallgató a Szolgáltató felületén megtekintett tartalmat, vagy annak bármely részét, csak a szerzői és szellemi alkotásokról szóló jogszabályok, különösen a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény megtartásával, saját célra használhatja fel. Ez azt is jelenti, hogy a tananyagot harmadik személy részére nem adhatja tovább, nem másolhatja, sokszorosíthatja, mások számára nem teheti hozzáférhetővé, illetve nem játszhatja le több személy jelenlétében. A szerzői jogok bármely megsértéséből eredő minden kárért felelősség a jogsértő hallgatót terheli. Emellett a Szolgáltató az oktatók által elhelyezett, elérhetővé tett tartalmakért felelősséget nem vállal, hiszen azok megjelenítésére csupán online felületet biztosít.
Amennyiben a szerződés természetes személy hallgatóval (azaz a jogszabály értelmében fogyasztóval) létesül, abban az esetben a fogyasztó a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) korm.r-ben nevesített fogyasztói jogokat gyakorolhatja. A törvény 29.§-a alapján a hallgató elállási és felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti (elállási és felmondási) jogát.
A szerződés teljesítéséhez kapcsolódóan a Szolgáltató a teljesítéshez szükséges, illetve azt elősegítő személyes adatait kezeli. A személyes adatok kezelését a Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója (III. pont) mutatja be. Kérdése esetén keresse adatvédelmi felelősünket.
LEENDŐ OKTATÓK, ÉRDEKLŐDŐK
Amennyiben érdeklődik az oktatói lehetőségek iránt lehetősége van kapcsolatfelvétel céljából adatai megadására. Amennyiben e célból személyes adatait a Szolgáltató számára megküldi a Szolgáltató ezt szerződéskötésre irányuló ajánlatnak fogja tekinteni. Ezt egyben azt jelenti, hogy a kapcsolódó személyes adatokat szerződés teljesítése jogcímen fogja kezelni.
A személyes adatok kezelését a Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója mutatja be (IV. pont). Kérdése esetén keresse adatvédelmi felelősünket.
A SZOLGÁLTATÓ FELELŐSSÉGÉNEK TERJEDELME, A FELHASZNÁLÓK FELELŐSSÉGE
A Szolgáltató az ÁSZF alapján felelős azért, hogy a szolgáltatása az általa megjelölt feltételekkel, igénybe vehető, hozzáférhető.
A Szolgáltató, hogy szolgáltatásait a legmagasabb színvonalon tudja nyújtani, online felületén rendszeres karbantartást végez, mely a szolgáltatás korlátozásával vagy szünetelésével járhat. A Szolgáltató, bizonyos időközönként, karbantartási munkálatokat végez, lehetőség szerint 20.00-06.00 óra között, mely karbantartások alkalmankénti időtartama maximum 48 óra. A Szolgáltató a karbantartással összefüggésben keletkező semmilyen kárért felelősséget nem vállal.
A rendszeres karbantartások mellett a Szolgáltató egy műszaki hibabejelentő szolgáltatást működtet az alábbi e-mail címen: info@skill360.hu. A megadott e-mail címen bejelentett hibákat a Szolgáltató rögzíti és vállalja azok mihamarabbi elhárítását.
A Szolgáltató és a Felhasználó (hallgató) tartozik felelősséggel saját hardver és szoftver állapotáért, illetve, hogy azok a szolgáltatás igénybevételére alkalmas állapotúak. A szükségleteket külön pont mutatja be.
A Szolgáltató nem vállal semminemű felelősséget a szolgáltatás olyan akadozásáért, szünetelésért és az ebből eredő bárminemű kárért, mely olyan műszaki, infrastrukturális okból következett be, mely érdekkörén kívül esik (pl. áramszünet, stb.), továbbá amely 20.00-06.00 óra között végzett karbantartási munkálatok miatt és ezen idő alatt következett be.
A Szolgáltató által működtetett honlap kizárólagosan piacfelület. A Szolgáltató nem foglalkoztat, illetőleg nem alkalmaz oktatókat, továbbá nem vállal felelősséget semmilyen jellegű megállapodásért, amely a hallgató és az oktató között jön létre. A Szolgáltató nem felelős továbbá ezen felek között felmerült jogvitákért, kártalanítási igényekért, károkozásokért, vagy egyéb veszteségekért sem.
A Szolgáltató nem ellenőrzi a felületére feltöltött tananyagokat, így azok tartalmáért, minőségéért, az információk valódiságáért, valóságtartalmáért, jogtisztaságáért, a szóhasználatért, a tananyagokban foglalt véleményekért semmilyen felelősséget nem vállal. Minden oktató maga felelős a tananyagokkal szemben támasztható jogi, illetve szakmai követelmények teljesüléséért. Minden oktató saját maga felelős továbbá az általa közzétett, megosztott és feltöltött anyag, kurzus tartalmáért, az információk valódiságáért, az azok használatából a hallgatókat érő károkért.
A Szolgáltató nem felelős a hallgatók megjegyzéseiért, értékeléseiért, kommunikációiért sem, ezek megjelenítésére csupán lehetőséget biztosít.
A felhasználók magatartása következtében a Szolgáltató által elszenvedett károkat, költségeket a felhasználók kötelesek megtéríteni.
A Szolgáltató online felületén megjelenő tartalmak más online felületekhez is hozzáférést biztosíthatnak. A Szolgáltató ezen felületekre való átlépéséből eredő semmiféle kárért felelősséget nem vállal. Az átlépés előtt a Felhasználó köteles meggyőződni annak biztonságos voltáról, illetve gondoskodni személyes adatainak megóvásáról.
A honlapon megosztott linkek előzetesen nem kerülnek ellenőrzésre, továbbá a Szolgáltató nem vállal felelősséget a linkek megosztásából fakadó problémákért, mint például a link valódisága, eredetisége.
Figyelemmel kell lenni arra, hogy az oktatási anyagok felhasználása során a külső linkek veszélynek tehetik ki a hallgatókat mivel azok tartalma esetlegesen támadó jellegű, vagy személyükre egyébként veszélyes, rasszista vagy jóerkölcsbe ütköző lehet.
A honlap, illetőleg az oktatási anyag közvetlenül vagy az oktatón keresztül közvetve hozzáférést adhat olyan weboldalakhoz, amelyek harmadik személy rendelkezése alatt állnak. A Szolgáltató kifejezetten nem támogat egyetlen külső honlapot sem, továbbá azok nem állnak az irányítása alatt, így a szükséges biztonsági lépéseket a hallgatónak kell megtennie.
Az oktatási anyagot kizárólag jogszerűen, célhoz kötötten lehet használni, a jog nem tudása nem mentesít.
HIBÁS TELJESÍTÉS, JÓTÁLLÁS
A Szolgáltató a Ptk. 6: 6:157. alapján hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, – a törvényben nevesített kivétellel – a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a törvényben nevesített feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Fogyasztó és vállalkozás (Szolgáltató) közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni. Fogyasztó és Szolgáltató közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.
A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Fogyasztó és a Szolgáltató közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni. A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.
A Szolgáltató jogszabály alapján jótállásra nem köteles.
PANASZTÉTEL
A fogyasztónak minősülő hallgató a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV.tv. szerint a szolgáltatással kapcsolatosan szóban vagy írásban panaszt tehet. A panaszt a Szolgáltató fenti elérhetőségeire, elsősorban annak e-mail címére javasolt megküldeni.
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni,
b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan írtak szerint köteles eljárni.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a Szolgáltató nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás tett-e a 36/C. § (1) bekezdése szerinti általános alávetési nyilatkozatot.
A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett fogyasztói panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti.
BÉKÉLTETŐ TESTÜLETHEZ FORDULÁS
A fogyasztónak minősülő hallgató panaszával békéltető testülethez fordulhat. A békéltető testületekről információt itt talál:
https://bekeltetes.hu/udvozlo
A DIGITÁLIS TARTALOM IGÉNYBEVEHETŐSÉGE
A Szolgáltató szolgáltatása a következő hardveres, illetve szoftveres képességek meglétét igényeli:
A képzés megkezdéséhez semmilyen szoftverre nincs szükség, a képzés tananyaga egy böngészőből elérhető. Erre a Szolgáltató a Google Chrome-ot ajánlja, arra van a SKILL360 rendszere optimalizálva.
A SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE, RÉSZLEGES ÉRVÉNYTELENSÉG
Jelen szerződést a felek a teljesítést követően felmondással nem szüntethetik meg. Azonnali hatályú felmondásnak abban az esetben van helye, amennyiben a másik fél valamely, a szerződésből eredő kötelezettségét súlyosan megsérti, mely a szerződés teljesítését, azaz a jogok gyakorlását, kötelezettségek teljesítését akadályozza. Azonnali hatályú felmondás esetében a másik felet ért kárt meg kell téríteni.
Amennyiben a jelen ÁSZF valamely rendelkezése érvénytelenné vagy hatálytalanná válik, az a többi szerződési feltétel érvényét vagy hatályát nem érinti, kivéve, ha ezen rendelkezés nélkül a Felek a szerződést nem kötötték volna meg.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog, különösen Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, illetve a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény rendelkezései az irányadóak.
A Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a közöttük felmerült vitás kérdéséket békés úton kísérlik meg rendezni. Amennyiben ez a tárgyalások bármely Fél általi kezdeményezésének időpontjától számított 30 napon belül nem vezet eredményre a Felek bírósági úton érvényesíthetik jogaikat.
Az ÁSZF utolsó módosításának időpontja:
2024. szeptember 1. napja.