VideotréningBenjamin Franklin következő mondása örök igazságokat tartalmaz:
“Tell me and I forget. Teach me and I remember. Involve me and I learn.” („Mondd el és elfelejtem. Taníts és emlékezni fogok rá. Vonj be és megtanulom.”)
E gondolat mentén mi nagyon fontosnak tartjuk, hogy a képzéseinken részt vevők valóban bevonódjanak a tréningfolyamatokba és mindezt örömmel tegyék. Éppen ezért olyan technikákat alkalmazunk, amelyek segítségével a tanulás valóban élmény lehet.
Fő célkitűzésünk, hogy a rohamos technikai fejlődés diktálta üzleti környezetben költség- és időkímélő képzésekkel támogassuk partnereinket. A megváltozott tanulási szokásokhoz alkalmazkodva ezért tantermi képzéseinket előszeretettel helyettesítjük digitális megoldásokkal.
Így érjük el, hogy a képzési folyamatok szinte észrevétlenül épülnek be ügyfeleink mindennapjaiba és felesleges pluszterhek nélkül, közvetlenül támogatják őket a munkavégzésben.
Az ügyfeleink nagyra értékelik, hogy a lényegre fókuszáló tudást nyújtja számukra a videotréning. A „maratoni olvasmányok” ideje lejárt. Ahogy ezt egyszer Fodor István, az Ericsson Magyarország korábbi vezetője megfogalmazta: „Egyre inkább a tisztességes, gyorsan okos munkatársakra és az ő felkészítésüket gyorsan segítő új megoldásokra van a legnagyobb igény…”
Online üzleti képzések
|
|
Értékesíts, ne csak próbálkozz!
Ma minden korábbinál nagyobb a verseny. A gazdasági körülmények gyorsan változnak.
Egyet azonban nem tehetünk meg! Nem kereshetünk indokokat az értékesítés elnehezülésére.
Folyamatosan és céltudatosan mennünk kell előre! A „Hogyan”-ra konkrét, gyakorlatias választ ad ez a program. Olyan módszereket sajátíthatsz el, amelyek alaposan megnövelik az értékesítési munkád eredményességét. Nem többet kell dolgozni! Sokkal inkább az értékesítési munka hatékonyságát kell növelni! Ennek érdekében – többek között – olyan mondatok mögöttes tartalmából merítjük a teendőket, mint pl.:
„Én csak azt nevezem termékelőnynek, ami kinyitja a pénztárcát. Minden más csak termékjellemző.”; „A tárgyalás nem cél. A lezárás viszont az!”
A „kevés elmélet, sok gyakorlat” hitvallásunknak megfelelően sok feladat segítik a gyors tudásgyarapodást.
-
1.A kapcsolatfelvétel minősége alapjaiban határozza meg az értékesítési folyamat eredményességét!
-
1. lecke
A kapcsolatfelvétel előkészítése
-
2. lecke
Az értékesítést elősegítő telefonhasználat (+feladat)
-
3. lecke
Hideghívás (+feladatok)
-
4. lecke
A hideghívások jellemzői hibái (+ feladatok)
-
5. lecke
„Beszédes tanácsok” (+feladat)
-
2.Az első találkozón „értékesítened kell önmagad”!
-
6. lecke
Ilyen az ideális értékesítő (+feladat)
-
7. lecke
Ajánláskérés professzionális módon (+ feladat)
-
8. lecke
Nyerő helyzet kialakítása a személyes megbeszélés során (+ feladat)
-
9. lecke
Bakik, hibák
-
3.Csakis maximális meggyőző erővel érdemes bemutatni a terméked, a szolgáltatásod előnyeit!
-
10. lecke
Így ismertesd a kínálatod előnyeit! (+ feladat)
-
11. lecke
A versenytárs előnyeivel való összehasonlítás
-
4.Az ötletgazdag kifogáskezelési technikák alkalmazása az értékesítés kiemelt fontosságú, kötelező tantárgya
-
12. lecke
Elkerülhetetlen teendők a siker érdekében!
-
13. lecke
Érezz rá a kifogások valódi okaira! (+ feladat)
-
14. lecke
A halogatás kezelése (+feladat)
-
15. lecke
„Az ügyfeleket trenírozzák a hibák feltárására?” (+ feladat)
-
16. lecke
Az ártárgyalás megbeszélés, nem alku (+ feladat)
-
17. lecke
A végleges visszautasítás kezelése
-
5.Az értékesítési folyamat célja és lényege a sikeres lezárás
-
18. lecke
Összegezzük legfontosabb előnyöket az ügyfél szempontjából!
-
19. lecke
Upselling (+ feladat)
-
20. lecke
Downselling (+ feladat)
-
21. lecke
Megerősítő visszacsatolás
-
22. lecke
Kritikusan fontos fejlődési területek (+ feladat)
-
23. lecke
A „Hol tartok?” fontossága