|
|
Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani!
Ez az online kurzus számos lehetőséget kínál a vállalati- és vállalkozói hírnév felépítéséhez, megerősítéséhez és megőrzéséhez. A megfelelő üzleti- és közösségi kommunikáció, a jól alkalmazott pr-megoldások nemcsak széles körű láthatóságot tudnak biztosítani, hanem a hitelesség felépítésében is segítenek. Továbbá, az üzleti célok eléréséhez is proaktív módon biztosítani tudják a belső és a külső célcsoportok támogatását, növelve munkavállalói oldalon az elkötelezettséget, vásárlói oldalon pedig a hűséget.
Hogyan nyújt minderre megoldást a kurzus?
- Praktikus tanácsokat adok ahhoz, hogy egy-egy cég vagy vállalkozó miként építheti fel a saját történetét, vagy történeteit.
- Konkrét példákat adok ahhoz, hogy a gyorsan változó médiakörnyezetben miként tehetik magukat láthatóvá.
- Sorvezetőt biztosítok ahhoz, hogyan készítsünk testreszabott marketing anyagokat és megoldásokat.
Mit kap a hallgató, ha elvégzi ezt a kurzust?
A kurzus végén a hallgató fel fogja ismerni a tájékoztatás és a kommunikáció (a valamilyen kommunikációs és public relations – VK versus PR) közötti alapvető különbséget, ismerni fogja az érdekességküszöb átlépésnek több lehetőségét, és megismeri az üzleti kommunikáció eredményességének mérését biztosító módszereket.
Hogyan épül fel a kurzus?
Elméleti és gyakorlati példákon keresztül bemutatom:
- a történetmesélés, a szemléltetés és figyelemfelkeltés folyamatát
- a PESO médiamodellt, amely a fizetett és a saját médiaplatformok mellett a szerzett és megosztott médiacsatornák használatához is térképet ad
- a célzott, személyre és címzettre szabott kommunikáció gyakorlatát
- az információk előminősítését segítő fontos/nem fontos – érdekes/nem érdekes szűrőt
Ezek a megoldások nagyobb ismertséget, stabil hírnevet, elkötelezett csapatot és ügyfélkört tudnak biztosítani. Mindez együtt lehetőség a legjobb szakemberek és az új piacok megszerzésére, a magasabb reputációs szinttel járó áremelésre, hosszú távú üzleti stratégiai program elindítására.
-
1.A hatékony kommunikáció - Bevezető
-
1. lecke
Mit kell tudni a kurzusról
-
2. lecke
A hatékony kommunikáció
-
3. lecke
Mintacégek ismertetése
-
4. lecke
TESZT
-
2.Légy érdekes! - Story, szlogen, arculat
-
5. lecke
Bevezető
-
6. lecke
Saját story megfogalmazása
-
7. lecke
Szlogen
-
8. lecke
Arculat
-
9. lecke
TESZT
-
3.A TV-t nem nézni kell, hanem benne kell lenni! - Láthatóság és hitelesség
-
10. lecke
Láthatóság és hitelesség (PESO-modell)
-
11. lecke
A hagyományos média
-
12. lecke
Te magad vagy a média!
-
13. lecke
Mitől lesz érdekes egy tartalom?
-
14. lecke
Mesélj, mesélj, mesélj!
-
15. lecke
TESZT
-
4.Perszonalizálj! - Az üzenet
-
16. lecke
Bevezető
-
17. lecke
Személyre szabott üzenet
-
18. lecke
Hogyan perszonalizálj
-
19. lecke
Önálló feladat
-
20. lecke
TESZT
-
5.Hagyj nyomot! - Összefoglalás
-
21. lecke
Hagyj nyomot!