
|
|
Ez az online kurzus számos lehetőséget kínál a vállalati- és vállalkozói hírnév felépítéséhez, megerősítéséhez és megőrzéséhez. A megfelelő üzleti- és közösségi kommunikáció, a jól alkalmazott pr-megoldások nemcsak széles körű láthatóságot tudnak biztosítani, hanem a hitelesség felépítésében is segítenek. Továbbá, az üzleti célok eléréséhez is proaktív módon biztosítani tudják a belső és a külső célcsoportok támogatását, növelve munkavállalói oldalon az elkötelezettséget, vásárlói oldalon pedig a hűséget.
Hogyan nyújt minderre megoldást a kurzus?
Mit kap a hallgató, ha elvégzi ezt a kurzust?
A kurzus végén a hallgató fel fogja ismerni a tájékoztatás és a kommunikáció (a valamilyen kommunikációs és public relations – VK versus PR) közötti alapvető különbséget, ismerni fogja az érdekességküszöb átlépésnek több lehetőségét, és megismeri az üzleti kommunikáció eredményességének mérését biztosító módszereket.
Hogyan épül fel a kurzus?
Elméleti és gyakorlati példákon keresztül bemutatom:
Ezek a megoldások nagyobb ismertséget, stabil hírnevet, elkötelezett csapatot és ügyfélkört tudnak biztosítani. Mindez együtt lehetőség a legjobb szakemberek és az új piacok megszerzésére, a magasabb reputációs szinttel járó áremelésre, hosszú távú üzleti stratégiai program elindítására.
Mit kell tudni a kurzusról
A hatékony kommunikáció
Mintacégek ismertetése
TESZT
Bevezető
Saját story megfogalmazása
Szlogen
Arculat
TESZT
Láthatóság és hitelesség (PESO-modell)
A hagyományos média
Te magad vagy a média!
Mitől lesz érdekes egy tartalom?
Mesélj, mesélj, mesélj!
TESZT
Bevezető
Személyre szabott üzenet
Hogyan perszonalizálj
Önálló feladat
TESZT
Hagyj nyomot!